שחזר את הסיסמה

איך לשחזר סיסמה?

לקפל בלוק

סיסמאות שלך לא נשמרות בצורה גלויה, לכן שחזור נכלל בבדיקה אוטומטית של זהות וקביעת סיסמה חדשה.

כל התהליך מבוצע בשלושה שלבים ולוקח 1-2 דקות, בתנאי שבזמן הרשמה הזנת מס' טלפון ותאריך לידה נכונים.

  1. שלב ראשון. נדרש להזין בטופס מס' טלפון וקוד מתמונה.

    אם את(ה) לא רואה קוד בתמונה, תשבית(י) שרת פרוקסי, מיעלי תנועה ותחדש(י) את העמוד.

    בשדה "מס' טלפון" תזין(י) מס' טלפון שלך, שצוין בעת רישום בשאלון.

    • אם הטלפון שצוין לא מתאים לשם שאלון, אז תופיע הודעה על הצורך לפנות למשרד החברה.
      תשלח(י) בקשה לכתובת דוא"ל של החברה כדי לברר פרטים בשאלון.
      בבקשה נדרש לציין: שם מלא שלך, מס' טלפון בפועל, תאריך לידה, שותפים גם צריכים לציין: שם מלא של מנחה, מס' הסכמה שלך ושל מנחה.
      לבקשה יש לצרף העתק של העמוד הראשון של דרכון.
    • אם המס' נמצא, תעבור לשלב הבא.
  2. השלב השני. נדרש לציין תאריך לידתך.

    • אם התאריך שצוין לא מתאים לתאריך בשאלון, המערכת תציג הודעה מתאימה. במקרה הזה, וגם במקרה שהטלפון שגוי, נדרש לכתוב מכתב לבירור פרטיך בשאלון.
    • אם התאריך נכון, תעבור לשלב הסופי.
  3. השלב השלישי. לאחר הזנה נכונה של תאריך לידה, למספרך יגיע צלצול במשך 1-2 דקות ממספר לא מוכר. תוכל(י) לבטל שיחה מיד. אם "תרים שפופרת" השיחה תבוטל באופן אוטומטי.

    מס' טלפון שהתקשר מכיל קוד - 6 ספרות אחרונות, אשר יש להזין לטופס לשינוי סיסמה. הקוד נדרש להזין ללא רווחים וקווים מפרידים.

    לשדות לסיסמה חדשה נדרש לבחור ולהזין סיסמה חדשה.

    אם הזנת קוד בצורה נכונה, אז הסיסמה שלך תשתנה במערכת ותיכנס למערכת באופן אוטומטי.

שימו לב

כרגע ניתן לשנות סיסמה לכניסה למערכת רק באופן עצמאי, בעמוד זה.